Hallo Heren. De Ferguson type TE 9707 die ik in bezit heb is het nummer moeilijk te lezen.
Wat er mee gebeurd is weet ik niet. Op de eerste plaats komt een teken,daarna 5 9 P iets verderaf D A T F O O O.
Wie kan me vertellen of er iets van klopt.
gr Smeets Nic.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Jou TE moet van 1947 zijn. Van deze leeftijd zie je noiet vaak een gietnummer op het koppelhuis/versnellingsbak. Wel net voor de inspectieluikjes van de achterbrug.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.
Is bij mij net hetzelfde, staat wel een nr bovenaan het koppelingshuis maar is slecht te lezen.
Nog een oproep voor Symen, ik ben je email kwijt, zou je mij een email kunnen sturen naar Belgie.