chassnr moeilijk te lezen

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
smeets nic

chassnr moeilijk te lezen

Bericht door smeets nic »

Hallo Heren. De Ferguson type TE 9707 die ik in bezit heb is het nummer moeilijk te lezen.
Wat er mee gebeurd is weet ik niet. Op de eerste plaats komt een teken,daarna 5 9 P iets verderaf D A T F O O O.
Wie kan me vertellen of er iets van klopt. :?:
gr Smeets Nic.

Symen

Re: chassnr moeilijk te lezen

Bericht door Symen »

Met chassisnummer bedoel je motornummer? Heb je een Continental Z120 of een P3 motor?
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

Make time for your hobby!

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Nic,

TE9707 is het chassis nummer......

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Symen

Bericht door Symen »

Jou TE moet van 1947 zijn. Van deze leeftijd zie je noiet vaak een gietnummer op het koppelhuis/versnellingsbak. Wel net voor de inspectieluikjes van de achterbrug.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

johan

Bericht door johan »

Hallo,

Is bij mij net hetzelfde, staat wel een nr bovenaan het koppelingshuis maar is slecht te lezen.
Nog een oproep voor Symen, ik ben je email kwijt, zou je mij een email kunnen sturen naar Belgie.

Gr Johan
TEF,TED,FE35goudbuik,MF35x,MF65,Ford 8NAN,Ford Ferguson 2N.

Symen

Bericht door Symen »

Zie je inbox Johan. Gr Symen.

Plaats reactie