TE3022

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Hoebi

Bericht door Hoebi »

Hallo iedereen,

Aan de versnellingspook staat gewoon de letter R en niet AR.
Er zijn geen gele lichten en ik heb op foto's van op de site van Gerrit een soortgelijk identificatie plaatje gevonden.

Afbeelding

maar op de mijne staat Te3022 ipv TEH147390 voor de rest blijkt alles te kloppen met mijn plaatje.

Groetjes,

Christophe
TE-3022 1947 met p3 motor

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Christophe,

Je hebt inderdaad een engelse TE trekker. (zonder volg letter) met een heel vroeg serie nummer. Ik werd op het verkeerde been gezet door de rood/grijze kleuren zoals die bij de FF30 tractoren uit Frankrijk werden gebouwd. Ook van de TE-20 trekkers zijn er modellen in Frankrijk gebouwd.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Hoebi,

Als je even terug kijkt in je vorige post kun je zien hoe je een foto hier zichtbaar kunt maken. Je kunt gewoon de onderste link bij je foto op photobucket er in kopieeren maar de IMG commando's moeten in kleine letters. Ik heb deze even aangepast voor je, lees de FAQ over foto's ook even door.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

hans eshuis

Bericht door hans eshuis »

hoi

Mijn te met continental nummer 84?? is ook rood er ik heb er ook al een paar rode gesloopt. Iedereen kan toch verven. En het type plaatje is van koper in plaats van aluminium.

Afbeelding
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Plaats reactie