Op de Franse MF148 van mijn oma zit originele (?) stuurbekrachtiging. Dat werkt super....alleen vrees ik dat het
stuurhuis zijn beste tijd wel heeft gehad. Er zit aardig wat speling op het stuur.
Dat merk ik als ik met stilstaande motor aan het stuur draai, en ook als ik een scherpe bocht maak tijdens het maaien/bloten en ik het binnenste voorwiel zie "zwabberen"

Ik heb wel al eens wat gesleuteld aan een blauw/oranje trekker, maar daar zat een imitatie-stuurbekrachtiging op aan de zijkant van de trekker met een eigen oliereservoir.
Heeft iemand een tekening van het bekrachtigde stuurhuis, zodat ik kan bekijken hoe het systeem werkt? Ik kan enkel een tekening van het reguliere stuurhuis vinden in mijn werkplaatsboek.
Heeft iemand tips, wat het euvel kan wezen? Is het noodzakelijk om het hele stuurhuis van de trekker af te halen?
Hierbij wat foto's:





Alvast bedankt!