Motorkap fe 35
Moderators: Tony, fergie, admin
Motorkap fe 35
Hoi,
de neus van mijn trekker is niet meer te gebruiken
zijn enorm veel gaten in geroest ,dus ging ik twee
nieuwe zijpanelen en een onderpaneel kopen maar bij
histoparts hebben ze die alleen maar van een mf 35 met
Perkins motoren.Weet er iemand of die zouden passen op
de motorkap van een goudbuik?
de neus van mijn trekker is niet meer te gebruiken
zijn enorm veel gaten in geroest ,dus ging ik twee
nieuwe zijpanelen en een onderpaneel kopen maar bij
histoparts hebben ze die alleen maar van een mf 35 met
Perkins motoren.Weet er iemand of die zouden passen op
de motorkap van een goudbuik?
-Ferguson 35 "goudbuikje" uit 57
-éénschaar Hert ploeg
-éénschaar Hert ploeg
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Motorkap fe 35
Jens,
Volgens mij zijn die niet gelijk. Er zit wat verschil in. Vraag me niet precies wat.
Misschien dat dat een andere MF liefhebber kan vertellen.
Volgens mij zijn die niet gelijk. Er zit wat verschil in. Vraag me niet precies wat.
Misschien dat dat een andere MF liefhebber kan vertellen.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Hoi jens,
Er zit inderdaad een verschil in: Als ik me niet vergis, dan is de motorkap van een goudbuik iets langer dan die van een 35.
Sparex heeft de zijstukken van de motorkap wel liggen. Je moet maar eens gaan kijken op www.sparex.com .
Mvg,
Diederik
Er zit inderdaad een verschil in: Als ik me niet vergis, dan is de motorkap van een goudbuik iets langer dan die van een 35.
Sparex heeft de zijstukken van de motorkap wel liggen. Je moet maar eens gaan kijken op www.sparex.com .
Mvg,
Diederik
Hoi,
maar ik zou mijn originele motorkap houden
en de zijpanelen en onderpaneel nieuw kopen
maar nu vraag ik me af of die passen op de motorkap van de 4-cilinder

maar ik zou mijn originele motorkap houden
en de zijpanelen en onderpaneel nieuw kopen
maar nu vraag ik me af of die passen op de motorkap van de 4-cilinder

-Ferguson 35 "goudbuikje" uit 57
-éénschaar Hert ploeg
-éénschaar Hert ploeg
hallo
ik heb nog wel een motorkap van een goudbuikje liggen compleet onderstuk en zei stuk zijn slecht maar de rest is nog wel goed.
Edwin
ik heb nog wel een motorkap van een goudbuikje liggen compleet onderstuk en zei stuk zijn slecht maar de rest is nog wel goed.
Edwin
-
hoi
Ik heb gehoort dat die zijpanelen alleen voor de 4 cil worden na gemaakt. Ze zijn opzich het zelfde alleen het gat voor de montage aan het schommel stuk in 2,50 cm lager dan de 3 cil.
Ik heb zelf al onze motor kappen na gemeten ze zijn allemaal even lang. Er zit alleen verschil in de bevestegingshogte.
Een motorkap van de te serie zou ook passen als je het ronde bij het dasbort opvult.
mvg hans eshuis
Ik heb gehoort dat die zijpanelen alleen voor de 4 cil worden na gemaakt. Ze zijn opzich het zelfde alleen het gat voor de montage aan het schommel stuk in 2,50 cm lager dan de 3 cil.
Ik heb zelf al onze motor kappen na gemeten ze zijn allemaal even lang. Er zit alleen verschil in de bevestegingshogte.
Een motorkap van de te serie zou ook passen als je het ronde bij het dasbort opvult.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
- Contacteer:
Hello Allemaal,
Het verschil zit hem in de plaats van het gat van de voorste bevestigings bouten. De 3-cylinder heeft een andere vooras bok dan de overige modellen waardoor dit verschil er is. Da's dus de reden dat de onderpanelen niet uitwisselbaar zijn. Voor de rest is de kap gelijk.
Groetjes,
René.
Het verschil zit hem in de plaats van het gat van de voorste bevestigings bouten. De 3-cylinder heeft een andere vooras bok dan de overige modellen waardoor dit verschil er is. Da's dus de reden dat de onderpanelen niet uitwisselbaar zijn. Voor de rest is de kap gelijk.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
hoi
Ik ben er net achter gekomen dat de steun van het lucht filter ook anders is.
Van de 4 cil is hij langer, dus veder van de accu bak af.
Het gat voor de luchtfilter hoort bij de 3 cil daarom past het niet/ of zit het gat van de motorkap niet op de goede plek.
mvg hans eshuis
Ik ben er net achter gekomen dat de steun van het lucht filter ook anders is.
Van de 4 cil is hij langer, dus veder van de accu bak af.
Het gat voor de luchtfilter hoort bij de 3 cil daarom past het niet/ of zit het gat van de motorkap niet op de goede plek.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,