FE 35 spuiten

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
E.Eenink

FE 35 spuiten

Bericht door E.Eenink »

hallo

Ik ga binnenkort mijn FE 35 goudbuik spuiten maar nu wil ik graag weten,

Of ik primer nodig heb en hoeveel.
Of ik grondverf nodig heb en hoeveel en kleur.
Hoeveel goud verf ik ongeveer nodig heb
Hoeveel grijs ik nodig heb.

Jeroen
Contacteer:

Re: FE 35 spuiten

Bericht door Jeroen »

Bij deze vragen wil ik graag aansluiten:
Ik ben mijn mf148 met "bril" cabine aan het herspuiten.
De originele verf heb ik via de mf-dealer (ze kunnen daar nog alles bestellen, maar de verf hadden ze gewoon op stock).
En nu zou ik willen weten welke onderdelen niet werden meegespoten in de fabriek. Zoals de startmotor is in het zwart bij mij.

hans eshuis

Re: FE 35 spuiten

Bericht door hans eshuis »

hoi

Vanaf de fabriek zit er overal verf op. Ook op de waterslangen randen van de banden. De meeste trekkers zit er achter de strardmotor geen verf wel zakkers + roest. Als je nog een trekker hebt waar de orgineele verf nog op zit kon je de druppen en zakkers nog wel zien zitten.
Als ze klaar waren werden de beschadgingen mestal nog even na gespoten en dat wert vast niet nageschuurd.
Mooi is dit dus niet.

Die stradmotor zit vast een keer vervangen geweest vandaar de kleur zward. Dat kun je aan het bouwjaar zien.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Plaats reactie