hallo,
ik was van plan om op mijn MF135 een nieuwe radiateur te zetten. omdat de huidige is slecht en het is wachten tot die echt flink gaat lekken. Nu vroeg ik mij af waar ik een nieuwe radiateur het beste kan kopen. en wat deze ongeveer moet gaan kosten?
Met vriendelijke groet,
Harmen
radiateur
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Hello Harmen,
Optie twee, laat er een nieuw blok in zetten. Is meestal zeker niet duurder als een nieuwe, vaak goedkoper en resultaat is identiek. Tevens past de orginele altijd, een nieuwe wil wel eens moeite kosten die goed te plaatsen, zeker als het een imitatie is.
Groetjes,
René.
Optie twee, laat er een nieuw blok in zetten. Is meestal zeker niet duurder als een nieuwe, vaak goedkoper en resultaat is identiek. Tevens past de orginele altijd, een nieuwe wil wel eens moeite kosten die goed te plaatsen, zeker als het een imitatie is.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....