MF30 na start alle heffing olie er uit!!! HELP

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
ebbr

MF30 na start alle heffing olie er uit!!! HELP

Bericht door ebbr »

Afgelopen weekend wilde ik de trekker pakken om wat groenafval weg te rijden.

Starten, sprong redelijk vlug aan EN INEENS:

Een knal...heey krijg een natte linker enkel, stroomde een gigantische hoeveelheid hydroliek-olie aan de zijkant vh cilindertje dat direct achter de versnellingsbak zit vandaan.

Had daarvoor al wat problemen met de heffing die alleen maar omhoog wil. Bij starten gaat hij ook direct omhoog. Hij gaat nu nog steeds wel omhoog trouwens.

Maar snel weer de trekker uitgezet want de stoep lag mooi vol.

Iemand enig idee....

Langszamerhand denk ik er over dit fraaie oldtimertje toch weg te doen zucht.
****MF30****

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Ebbr,

Ten eerste laten we ons niet verslaan door eender welk stuk oudijzer en ten tweede wat moeten we anders doen !?.

Je schrijf cylindertje achter de versnellingsbak. Ik ben het even kwijt, een MF heeft geen externe cylinders tot in de honderd series gehad dus deze ook niet. Ik wilde je even een paar tekeningen mailen maar ik zag dat je mijn oproepje je adres op te geven niet hebt gevolgd. Dan wordt het wat moeilijk om te begrijpen waar je het over hebt. Ik zou zeggen, maak een foto en mail me even, dan krijg je mijn adres bij de reactie en dan kun je me de foto door mailen. Wellicht dat ik dan kan begrijpen waar je het over hebt.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie