hoi
Ik heb een tank gevonden voor mijn mf 3 cil daar zit een brandstof meter in een nieuw klokje heb ik er bij gekregen. Nu zie ik dat er ook nog een insulated terminals ( storingen opvangen) tussen hoort te zitten.
Is dit nodig?
mvg hans eshuis
brandstof meter in bouwen
Moderators: Tony, fergie, admin
-
brandstof meter in bouwen
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
- Contacteer:
Hello Hans,
Waarschijnlijk is dat gewoon een geisoleerd koppelstukje ?. Mogelijk rond de koppeling gemonteerd ? Indien 2x ja is dat vermoedelijk om het makkelijker te maken bij het splitsen van de trekker. Dat soort stekker verbindingen begon met de toenemende electriek rond de 35/100 serie een noodzaak te worden. Tegen woordig hebben alle trekkers een stekker verbinding in de kabelboom daarvoor.
Groetjes,
René.
Waarschijnlijk is dat gewoon een geisoleerd koppelstukje ?. Mogelijk rond de koppeling gemonteerd ? Indien 2x ja is dat vermoedelijk om het makkelijker te maken bij het splitsen van de trekker. Dat soort stekker verbindingen begon met de toenemende electriek rond de 35/100 serie een noodzaak te worden. Tegen woordig hebben alle trekkers een stekker verbinding in de kabelboom daarvoor.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....