Klein vraagje
Ik wil het brandstof kraantje boven het bezinkglas van MF35 4cil vervangen weet iemand of je deze los kan draaien? Het lijk namelijk of het kraantje met daar onder het bezink glas aan de tank vast zit. Op sommige onderdelen sites zie je dat het kraantje uit de tank gedraaid kan worden. Ik durf er zelf niet te veel kracht op te zetten om het te proberen. Het ziet er namelijk echt als een geheel uit. Ik heb gezien tekeningen gezien dat er in de tank, aan het kraantje vast, nog een filter achtig element zit.
Ik ben namelijk na veel problemen er achter gekomen dat er in de tank een stuk ( 30 CM ) fiets binnenband zat????(hoelang al?).
Als iemand wat weet, heel veel dank.
GR DK
Brandstoftank
Moderators: Tony, fergie, admin
-
hoi
Het kraantje kun je er gewoon uitdraaien en het filtertje reinigen. Michien is het ook slim om de tank gelijk ook even om te spoelen. Tank er af halen en met zijn 2e goed schudden.
mvg hans eshuis
Het kraantje kun je er gewoon uitdraaien en het filtertje reinigen. Michien is het ook slim om de tank gelijk ook even om te spoelen. Tank er af halen en met zijn 2e goed schudden.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
ik heb zelf mijn tank schoongemaakt door alles te demonteren en de tank goed schoonspuiten met de warme hogedrukspuit. gewoon de lans in de tank gestoken en flink draaien enz. daarna zo snel mogelijk proberen droog te krijgen van binnen door perslucht en fhön te gebruiken. werkelijk een goed resultaat gehaald en geen problemen gehad.