Het probleem is nog net opgelost,het membraam is namelijk kapot.
Weet iemand een adres waar deze nog tekoop zijn ??.
of zijn deze te repareren ??
Groeten Nagel.
tef 20 brandstofpomp probleem ,membraam kapot
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Beste Nagel,
Dat membraam is nog gewoon te krijgen. Ik denk dat een tractor dealer je er wel aan kan helpen. Ik heb me wel eens laten vertellen dat een membraam van een DAF dieselmotor ook past.
Dat membraam is nog gewoon te krijgen. Ik denk dat een tractor dealer je er wel aan kan helpen. Ik heb me wel eens laten vertellen dat een membraam van een DAF dieselmotor ook past.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
- Contacteer:
Hello Nagel,
www.Histoparts.com of old20parts bijvoorbeeld. Elk LMB wat sparex voert moet ook lukken, sparex nummer S.43220.
Groetjes,
René.
www.Histoparts.com of old20parts bijvoorbeeld. Elk LMB wat sparex voert moet ook lukken, sparex nummer S.43220.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....