Kleur massey ferguson 135

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Veracx Mathijs

Kleur massey ferguson 135

Bericht door Veracx Mathijs »

Dag beste lezer,

Ik heb een oude mf 135 gekocht. Er is nog een beetje werk aan de buitenkant maar de mechaniek is totaal in orde. Natuurlijk zou ik graag hem herschilderen maar ik weet het kleur van verf niet natuurlijk weet ik wel dat het rood en grijs is maar u hebt een heel aanbod aan rood en grijs. Weet iemand de nummers van de verf van een mf 135.

Ik hoop dat u mij kunt helpen!
mvg
Veracx Mathijs

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Verhacx,

Welkom op ons forum !. je kunt hier al je vragen stellen. Echter de vraag over verf is reeds beantwoord elders op deze mooie site, Gerrit heeft het hier op een rij gezet http://www.annatefka.com/mf_historie/tef_onder9.htm .

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie