Benzine of petroleum?
Moderators: Tony, fergie, admin
Benzine of petroleum?
Is het noodzakelijk om de TE 20 op petroleum te laten rijden? Vroeger was dat goedkoper kan ik mij nog herinneren. Dus dat deden we toen. Maar is er nog een andere reden voor? Dat spul lijkt wel duurder hier dan benzine. En dan hoef ik er ook niet bij na te denken, overzetten op benzine als je stopt. Daar heb ik vroeger geregeld gedoe over gehad.
-
- Contacteer:
Re: Benzine of petroleum?
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Hallo Rene, cdankvoor dit antwoord. Vr. Gr. Hille
ik tank dat in belgie voor 50 cent de literHille schreef: ↑ma 23 nov 2020 23:54 Is het noodzakelijk om de TE 20 op petroleum te laten rijden? Vroeger was dat goedkoper kan ik mij nog herinneren. Dus dat deden we toen. Maar is er nog een andere reden voor? Dat spul lijkt wel duurder hier dan benzine. En dan hoef ik er ook niet bij na te denken, overzetten op benzine als je stopt. Daar heb ik vroeger geregeld gedoe over gehad.
Ted bouwjaar ??