Ik ben in het bezit gekomen van een Franse ferguson 30. Het is een vine yard model in benzine uitvoering. Bij de MF foto's zag ik de FF 30 DV staan. Die van mij ziet er precies zo uit, ook de kleuren. Het is een FF 30 GV. Wie kan er mij wat meer vertellen over deze types trekker?
(bandenmaat 24!)
franse ferguson
Moderators: Tony, fergie, admin
franse ferguson
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.
Make time for your hobby!
Make time for your hobby!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Symen,
Wat is er over deze trekkers te vertellen. Het is als het ware een TE20 trekker. Er is iets aan de motor veranderd zodat er nu bijna 30 pk uit komt. Vandaar ook FF30. De trekker is volledig in Frankrijk gebouwd. Hij werd geleverd met een benzine of diesel motor in drie spoorbreedtes. Normaal, smalspoor en heel erg smal.
Het kleuren patroon was inderdaad chassis rood en het plaatwerk grijs.
Wat is er over deze trekkers te vertellen. Het is als het ware een TE20 trekker. Er is iets aan de motor veranderd zodat er nu bijna 30 pk uit komt. Vandaar ook FF30. De trekker is volledig in Frankrijk gebouwd. Hij werd geleverd met een benzine of diesel motor in drie spoorbreedtes. Normaal, smalspoor en heel erg smal.
Het kleuren patroon was inderdaad chassis rood en het plaatwerk grijs.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger