Massey harris

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
stijntje

Massey harris

Bericht door stijntje »

Vraagje

Heeft er toevallig iemand documentatie of gegevens van massey harris ferguson?
Ik heb n tip gekregen dat mijn ted misschien wel eens n mhf kan zijn
Mhf schijnt dezelfde kleuren gebruikt te hebben.
Aangezien dat ik de kleuren nogsteeds niet kan plaatsen en de vorige eigenaar zegt da ze origineel zijn.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alles is geel op spatborden wielen en motorkap na.
Zit geen andere kleur of grondlak onder.

Mvg

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Massey harris

Bericht door admin »

Hoi Stijntje,

Foto's bij een vraag helpen enorm.

De kans dat je een MHF hebt is zelfs heel groot. Dat maakt echter niet uit. Het model is gelijk.
Dat maakt echter geen verschil. Het model is er niet anders om. Ook maakt het nagenoeg niet uit of je TE-20 uit Engeland of Frankrijk komt. De kleuren zijn gelijk. Alleen sommige details zijn net iets anders.

Als alles geel is, duidt dat op een industrie versie. Het verhaal dat de verf origineel is, is voor mij relatief.
Zelfs een nieuw gekochte trekker kan in bedrijfskleuren gespoten zijn door een dealer. Heeft de vorige eigenaar de trekker nieuw gekocht of tweede hands? Ik denk dat de vorige eigenaar de trekker niet nieuw heeft gekocht.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

massey 35

Bericht door massey 35 »

Hallo Gerrit,

Hebben een aantal of alle Franse TE 20 niet een rood motorblok, versnellingsbak en achterbrug?
Er loopt er in mijn omgeving wel 1 en ik heb ook folders op intenet sites o.i.d. gezien in de rode kleur.
Is het type TE 20 voor een Franse versie ook niet anders?

Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Hoi Wim,

De TE 20 modellen die in Frankrijk zijn gebouwd, waren allemaal grijs. De FF30 modellen, die na de TE 20 modellen in Frankrijk zijn gebouwd, hadden een rood chassis en grijs plaatwerk.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie