grondbak

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
ruud smit
Contacteer:

grondbak

Bericht door ruud smit »

Beste forummers
Ik heb een oude grondbak gekregen , wil deze voor achter de tef maken, nu is de bodem flink doorbogen door het optillen van te zware lasten denk ik, er zit ook een dikke platte strip opgelast, deze is ook door gebogen, hoe kan ik deze het best weer recht maken ? Warm maken ,buigen en snel afkoelen ? Hoe doen jullie dat ?
Alvast bedankt ruud Smit
Ferguson te-f20 diesel 1955, Ferguson Ted benzine/petroleum 1954, Ferguson 2 schaars ploeg, Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson 9 tands cultivator, Ferguson subsoiler, Ferguson potatao planter 726, Ferguson A-LE 20 sawbench, Ferguson pulley, Ferguson Tipping trailer mk1 3 ton, Ferguson Grader Blade Multi Purpose, Ferguson crane O-BE-28 (repro), Jf meststrooier av3, Caprari waterpomp op aftakas, zelfbouw 3 tons kipper.

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: grondbak

Bericht door admin »

Hoi Ruud,

Meestal probeer ik altijd koud te buigen bij dit soort dingen.
Warmstoken geeft lokale verwarming en buigen op de warmgestook plaats.
Dat is vaak wat je niet wilt.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

B.lensink

Re: grondbak

Bericht door B.lensink »

hallo ruud,
je kunt ook waar die gebogen schuin naar boven met een ketting en een spanner ertussen proberen terug te trekken.
gr, B.lensink
2x tef, mf35x, mf203, ferguson 9 tine cultivator, mf cultivator, butterfly ploeg, 2x ferguson rondgaand, ferguson schijveneg, mf 3t kipper

Plaats reactie