ben een nieuwkomer hier.
ik woon in Canada en kan zeer moeilijk onderdelen voor mijn MF35X vinden.
heb nu verstuivers nodig van goede kwaliteit.
via het internet had ik 3 complete verstuivers bij Histoparts gekocht maar deze blijken van zeer slechte kwaliteit.
ze blijven aan alle kanten lekken. de oude verstuivers waren van het type: BKB 32S5127 merk: DB maar deze zijn volledig verkankerd.
het gaat niet alleen om de nozzle maar om de complete verstuiver, dus met body.
wie oh wie kan mij aan een adres helpen waar ik dit online kan bestellen.
alvast bedankt,
Hendrik
verstuivers voor MF 35X
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: verstuivers voor MF 35X
Hoi Hendrik,
Heb je overal nieuwe koperen ringen gemonteerd na dat je ze eerst uitgegloeid had?
Ook nieuwe koperen ringen moet je namelijk eerste uitgloeien voordat je ze monteerd.
Ik kan je wel andere internet adressen geven, maar ik kan ook niets over die kwaliteit zeggen.
Veelal komt het uit dezelfde fabriek. Zelf bestel ik mijn onderdelen bij Histoparts of QTP of bij de dealer in de buurt. QTP zegt te versturen over de hele wereld.
http://www.qtponline.com/
Heb je overal nieuwe koperen ringen gemonteerd na dat je ze eerst uitgegloeid had?
Ook nieuwe koperen ringen moet je namelijk eerste uitgloeien voordat je ze monteerd.
Ik kan je wel andere internet adressen geven, maar ik kan ook niets over die kwaliteit zeggen.
Veelal komt het uit dezelfde fabriek. Zelf bestel ik mijn onderdelen bij Histoparts of QTP of bij de dealer in de buurt. QTP zegt te versturen over de hele wereld.
http://www.qtponline.com/
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger