Beste forumleden
Ik ben momenteel bezig met de motorrevisie van een MF 135 (de motor is 2 jaar geleden vast komen te zitten door een droogelopen drijfstanglager). Ik heb gisteren het dekseltje van de (motor)oliepomp eraf gevezen om te kijken hoe het inwendig gesteld is met de spelingen. In mijn service manual staat vermeld dat er een O-ring zou aanwezig zijn in de groef tussen de gedreven rotor en het pomphuis. Ten eerste vroeg ik mij af of dit wel klopt. Ten tweede heb ik bij het demonteren geen O-ring gevonden.
Wie weet hier meer over?
Mvg
Stijn
Oliepomp MF 135
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
- Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
- Contacteer:
Re: Oliepomp MF 135
Hello Stijn,
In mijn manual staat : "renew rubber sealing ring where fitted" Dat laaste is een indicatie dat die dus niet altijd aanwezig is.
Groetjes,
René.
In mijn manual staat : "renew rubber sealing ring where fitted" Dat laaste is een indicatie dat die dus niet altijd aanwezig is.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....