accuhouder MF35x

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Josephus

accuhouder MF35x

Bericht door Josephus »

Hallo beste mensen,

Ik heb een 35x en daar is in het verleden het een en ander aan versleuteld.Wie kan mij vertellen (of een foto sturen van hoe een accu op orginele wijze zit bevestigd. Nou zit hij vast met een soort beugel die aan de ene zijde onder de tank vast zit en aan de andere zijde onder het dashboardkapje. Aan de zijkant zit hij dan met een soort plaatje met gat erin aan de luchtfilter bevestigd.Dit lijkt wel orgineel en is ooit gereareerd.
\Wie kan mij helpen ? Groet,Josephus

massey 35

Re: accuhouder MF35x

Bericht door massey 35 »

Hallo Josephus,

Bij Annatefka kijken onder:
techniek
onderdelenboek

Daar vind je bij de Franse MF 35 en de Engelse MF 35 een onderdelentekening.
Bij de Engelse MF 35 staat deze op Pag. 54/105.

De bevestigingsbeugel zit origineel met 2 strippen vast onder de brandstoftank en met 2 strippen aan het dashboard.

Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9

fergie
Contacteer:

Re: accuhouder MF35x

Bericht door fergie »

Hello Allemaal,

Voor die mensen die het exact orgineel willen hebben, er horen 2 6V accu's op een 35, de andere op een beugel voor de linker achteras trompet. Zie pagina 54 van http://www.annatefka.nl/mf_ond_boek/tre ... 35x_uk.pdf. Deze zijn meestal (lees altijd) weg maar vaak is het beschermings tunneltje op de bak er nog (no 23 op de tekening).

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie