hallo,ik heb een mf 135 met kromme vooras een franse mf135 met het serie nummer261912
dit nummer kan ik niet vinden in serie nummer lijst dat gaat tot eind179501 en de nieuwere uitvoeringen beginnen vanaf 400001 hier tussenin zit mijn NUMMER.
wie kan mij vertellen wat de leeftijd is van deze trekker.dit staat op het pattend plaatje 1358 sndmy. serienummer 261912, motor nummer FA749D massey ferguson SA Paris. Alvast bedankt, GR JAN P.
Serienummer
Moderators: Tony, fergie, admin
Serienummer
jan p
-
- Contacteer:
Hello Jan,
De franse productie heeft geen serie nummer bij gehouden zoals de engelse. Even zoeken op "franse" gaf de volgende topic met een paar links die mischien kunnen helpen ? : viewtopic.php?t=311&highlight=franse
Ander is er nog een boek waar een en ander in staat, Gerrit vult wel even in welk boek ?.
Groetjes,
René.
PS. Hoofdletters gebruiken zonder reden is schreewen, ik heb het even aangepast.
De franse productie heeft geen serie nummer bij gehouden zoals de engelse. Even zoeken op "franse" gaf de volgende topic met een paar links die mischien kunnen helpen ? : viewtopic.php?t=311&highlight=franse
Ander is er nog een boek waar een en ander in staat, Gerrit vult wel even in welk boek ?.
Groetjes,
René.
PS. Hoofdletters gebruiken zonder reden is schreewen, ik heb het even aangepast.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
- Site Admin
- Contacteer:
Beste Jan,
De serienummers van de meeste franse trekkers zijn onder andere terug vinden in het boek "The Massey Legacy" Volume two. Helaas kom ik nog steeds trekkers tegen die ik niet terug kan vinden.
Jou serienummer 135 8 sndmy 261912 kan ik wel terugvinden en duidt op 1966. Nummer 262159 is als laatste trekker gebouwd op 31 oktober 1966.
De serienummers van de meeste franse trekkers zijn onder andere terug vinden in het boek "The Massey Legacy" Volume two. Helaas kom ik nog steeds trekkers tegen die ik niet terug kan vinden.
Jou serienummer 135 8 sndmy 261912 kan ik wel terugvinden en duidt op 1966. Nummer 262159 is als laatste trekker gebouwd op 31 oktober 1966.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger