maaien met een tea 20

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
marc verheijen

maaien met een tea 20

Bericht door marc verheijen »

ik zou met mijn tea 20 een half hectare wild grasland willen maaien. daarvoor kan ik natuurlijk op zoek gaan naar een maaibalk. maar kan achter een tea20 ook een girobroyeur/cirkelmaaier of ander soortige grasmaaiers? ofwel: wat is het maximaal mogelijke aan modern spul qua gewicht en aandrijfkrachtvoor een ea?
wie heeft raad?
marc

fergie
Contacteer:

Re: maaien met een tea 20

Bericht door fergie »

Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: maaien met een tea 20

Bericht door admin »

Als het om de functie maaien gaat, kun je nog steeds nieuwe maaibalken in de hef kopen.
Gewoon zoeken op internet.

Van het merk BCS kun je veel spul vinden. En ik denk dat er nog wel meer merken zijn.

http://www.lozeman.nl/documents/upload/ ... aaiers.pdf
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie