Hallo
Onlangs heb ik een 50 liter oude petroleum(groen van kleur) kunnen bemachtigen. Hoe oud de petroleum is weet ik niet, maar is nog mooi van kleur ruikt nog ongeveer lijk vroeger. Nu is mijn vraag kan de petroleum door de ouderdom verminderen van kwaliteit.
Groeten Johan
Kwaliteit petroleum
Moderators: Tony, fergie, admin
Kwaliteit petroleum
TEF,TED,FE35goudbuik,MF35x,MF65,Ford 8NAN,Ford Ferguson 2N.
-
- Contacteer:
Hello Johan,
Alle brandstoffen verstaffen in meer of mindere mate, nemen water op (condens) enz. Gewoon een beetje meer benzine er door en proberen maar zou ik zeggen. Doe niet te veel in je tank, mix bijvoorbeeld 1:1 5 liter met 5 liter benzine. Als het dan je carburateur nog erstig weet te vervuilen gewoon als ontvetter gebruiken, dan geld hoe ouder hoe beter !.
Groetjes,
René.
Alle brandstoffen verstaffen in meer of mindere mate, nemen water op (condens) enz. Gewoon een beetje meer benzine er door en proberen maar zou ik zeggen. Doe niet te veel in je tank, mix bijvoorbeeld 1:1 5 liter met 5 liter benzine. Als het dan je carburateur nog erstig weet te vervuilen gewoon als ontvetter gebruiken, dan geld hoe ouder hoe beter !.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....