niet gekocht , maar zelf gemaakt
Moderators: Tony, fergie, admin
niet gekocht , maar zelf gemaakt
heb een klep achter de schuitermaker meststrooier gemaakt aangezien dat we nog al veel over de straat rijden met de mest. en er valt wel een wat tussen de schoepen van de wals door vooral de paardemest met de houtvezels is hier erg gevoelig voor
- Bijlagen
-
- klep open en de hydraulische cilinder goed zicht baar cilinders komen van een holandia laadklep
- sr4.JPG (144.21 KiB) 12551 keer bekeken
-
- klep open
- sr3.JPG (182.74 KiB) 12551 keer bekeken
-
- klep open
- sr2.JPG (199.84 KiB) 12551 keer bekeken
-
- klep gesloten
- sr1.JPG (174.36 KiB) 12551 keer bekeken
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: niet gekocht , maar zelf gemaakt
Ziet er uit als of het er op hoort.
Mooi gedaan.
Mooi gedaan.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Hallo Alfred,
Heb je ook meteen het probleem met de verlichting en de afgekonotte driehoek opgelost die anders altijd vies wordt.
Groeten Wim.
Heb je ook meteen het probleem met de verlichting en de afgekonotte driehoek opgelost die anders altijd vies wordt.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
Hallo Alfred,
Erg mooi gemaakt compleet met verlichting en driehoek.
Het zal zeker goed werken.
Is het ook verplicht om een net over de mest te doen bij weg transport?
Groeten Dennis
Erg mooi gemaakt compleet met verlichting en driehoek.
Het zal zeker goed werken.
Is het ook verplicht om een net over de mest te doen bij weg transport?
Groeten Dennis
als ik boven de schotten laad en ik moet er ver mee over straat of door de bebouwde kom doe ik het wel is volgens mij ook verplicht , klein stukje buitenaf gok ik zo wel eens
groeten rene
groeten rene
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees
Mooi gemaakt, als de klep openstaat, word die dan niet erg vies? of gaat het er net allemaal onderdoor?
Groet, Bert
1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)
1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)
ja dat was eerst wel zo heb er nu een afneembare plaat op gezet deze zit boven op de ronde pijp die boven de strooiwals zit staat nog net op de foto ,nu blijft het wel schoon