Uitlaat ferguson Ted 20

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
ferguson

Uitlaat ferguson Ted 20

Bericht door ferguson »

Hallo

Ik heb een nieuwe uitlaat onder mijn TED gezet. Ik heb hem bij sparex gekocht maar er komt geen mooi geluid uit. Normaal gesproken hoor je zowat alleen die ventilator. Maar nu hoor ik alleen die uitlaat. Waar zou ik miss een andere uitlaat kunnen kopen?
Groeten Jan Pieter

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Jan Pieter,

Bijna alle zogenaamde "aftermarket" uitlaten zijn van dergelijke kwaliteit. De door MF geleverde uitlaaten voldoen wel een stuk beter maar waren altijd nogal prijzig. (de laatste die ik kocht was 250 gulden, dus zo'n 110 euri). Mischien echter dat de 10+ onderdelen range van MF nu een betaalbaarder alternatief bied. Vraag het eens bij een plaatselijke dealer (wel vragen om 10+ onderdelen !).

Groetjes,

René
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie