Gerestaureerde ferguson tef start niet meer
Moderators: Tony, fergie, admin
Gerestaureerde ferguson tef start niet meer
Hallo,
ik heb na 2 jaar werk mijn ferguson tef diesel weer in top staat hersteld.
Maar nu zit ik met een probleempje, ik wou de trekker starten vandaag en nu is de stroom compleet weg, ik meet vanaf de accu tot aan het startrelais stroom, zou het startrelais dan kapot zijn? of hoe kom ik erachter wat er mis is?
De trekker is vanaf nu ook te koop! voor fotos kun je me mailen op tijmenoudealink@msn.com
ik zoek dus ook weer een nieuw project, wie heeft wat staan?
alvast bedankt voor jullie reactie!
ik heb na 2 jaar werk mijn ferguson tef diesel weer in top staat hersteld.
Maar nu zit ik met een probleempje, ik wou de trekker starten vandaag en nu is de stroom compleet weg, ik meet vanaf de accu tot aan het startrelais stroom, zou het startrelais dan kapot zijn? of hoe kom ik erachter wat er mis is?
De trekker is vanaf nu ook te koop! voor fotos kun je me mailen op tijmenoudealink@msn.com
ik zoek dus ook weer een nieuw project, wie heeft wat staan?
alvast bedankt voor jullie reactie!
Re: Gerestaureerde ferguson tef start niet meer
heb je de accu al eens opgeladen of geprobeert de trekker over te starten met een andere accu na 2 jaar kan de accu natuurlijk ook overleden zijn je kunt dan mischien nog wel 12 volt meten , maar de ampheres halen het niet meer als je hem wel kunt over starten is de kans groot dat de accu leeg is of overleden
groeten rene
groeten rene
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees
De trekker overstarten werkt ook niet, heb gewoon ergens een blokering in de stroom of ik weet ook niet hoe dit kan? met startkabels erop werkt er ook niks. 

-
hoi
roest tussen de accuklem en polen? of bij de starter?
mvg hans eshuis
roest tussen de accuklem en polen? of bij de starter?
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
Tijmen,
verdenk een slechte aarding. Startmotor moet kaal tegen de flens aan, dus zeker geen verf er tussen!
Geldt ook voor het relais. Gr Symen.
verdenk een slechte aarding. Startmotor moet kaal tegen de flens aan, dus zeker geen verf er tussen!
Geldt ook voor het relais. Gr Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.
Make time for your hobby!
Make time for your hobby!
Al deze antwoorden zijn het niet denk ik, het is toch ook raar dat de trekker van de een op de andere dag geen stroom meer heeft, zal wel iets heel kleins zijn, zal morgen trouwens wel alles even proberen wat jullie me hebben verteld! bedankt alvast!
Hallo,
De ferguson is weer piekfijn!
Was idd een massa probleem, wel raar dat de trekker dan van de een op de ander dag niet meer start.
Allen bedankt voor de hulp!
De ferguson is weer piekfijn!
Was idd een massa probleem, wel raar dat de trekker dan van de een op de ander dag niet meer start.
Allen bedankt voor de hulp!