schoonmoeder op bezoek

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
achterhoeker

schoonmoeder op bezoek

Bericht door achterhoeker »

Mijn schoonmoeder komt op bezoek en wil met mij mee op de trekker maar ja een Tef heeft geen bijrijderzitting.
Daar heb ik het volgende op gevonden niet origineel maar wel doeltreffend.
En op deze mannier hoef ik geen extra gaten in het spatbord te boren.
Bijlagen
IMG_0128.JPG
IMG_0128.JPG (75.19 KiB) 4491 keer bekeken
IMG_0127.JPG
IMG_0127.JPG (29.06 KiB) 4491 keer bekeken

fergie
Contacteer:

Re: schoonmoeder op bezoek

Bericht door fergie »

Hello Achterhoeker,

Ik had zo'n zelfde idee, 't is er enkel nog niet van gekomen. Ik heb een diepe pan zitting liggen voor dit doel en mijn idee was er een spanband voor te gebruiken. Haak de zaak op het spatbord en dan met de spanband om de as de zaak klem ratelen. Dan kan ie makkelijk op meerdere trekkers gebruikt worden.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

erik.korte

Bericht door erik.korte »

Als mijn schoonmoeder komt haal ik de spatborden er gewoon af!

hans eshuis

Bericht door hans eshuis »

hoi

Dan een touw aan een schepje en je hebt een slee?

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

achterhoeker

Bericht door achterhoeker »

Hij is zaterdag 1 sept te bekijken tijdens het oldtimer treffen voor trekkers in Bredevoort.

Hans

http://www.everyoneweb.com/otcb/

1 September 2012 is ons volgende trekker treffen, nu ook met oldtimer brommers.
We bestaan dit jaar alweer 5 jaar en proberen er weer iets moois van te maken.
De nieuwe radioomroep ALADNA FM zal live radio maken vanaf het terrein en verder is er natuurlijk weer van alles te beleven.
Op 28 september is er weer een avondrit voor tractoren, deze keer midden in Bredevoort op 't zand.
hiervoor kan men zich aan melden bij Danny Scholten e-mail: otcb-schittert@hotmail.com
of via deze site.
graag tot ziens op beide dagen.

Plaats reactie