Replica stoel/zitting Ferguson 35

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
jehannes

Replica stoel/zitting Ferguson 35

Bericht door jehannes »

De niet-orignele stoel die momenteel op m'n Ferguson 35 zit (pan zitting), zou ik graag vervangen door een deluxe versie. Heeft iemand van jullie ervaring met de stoel die aangeboden wordt door Histoparts en Agriline (veert deze enigszins)? Of is er een beter alternatief?

AfbeeldingAfbeelding
Ferguson 35 - Standard 23C

hans eshuis

Re: Replica stoel/zitting Ferguson 35

Bericht door hans eshuis »

hoi

Veert niet echt zoals het goed moet zijn voor de rug.
De namaak pannen die ik heb gezien zijn van zeer dun blik met de nodige vouwen in de rondingen..

betere alternatief is een orginele zoeken.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Symen

Bericht door Symen »

Beste Johannes,

heb een TED staan met een MF 35 stoel erop. We zouden dus kunnen ruilen.......
Mail me maar even voor fotouitwisseling. Gr Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

Make time for your hobby!

jehannes

Bericht door jehannes »

Beste Symen,

Dat lijkt me prima, ik zal dit weekend even foto's maken. Het model wat er momenteel opzit, is een beugel met een panzitting.

groet,
Jehannes
Ferguson 35 - Standard 23C

Plaats reactie