Hallo allemaal,
Ik heb van mijn MF133 de meeste verlichting weer in orde. Ik kan alleen niet vinden hoe de remverlichting werkt. Ik neem aan dat die er toch wel op moet zitten. Is er ergens een sensortje wat bedient wordt bij het intrappen van de rem. Als ik die maar heb dan kan ik a.d.h. van de bedrading wel weer uitvogelen bij welke aansluiting deze hoort. En weet iemand ook of de MF133 een voorgloeisysteem heeft ?
Groeten Sander
remverlichting en voorgloeien ?
Moderators: Tony, fergie, admin
-
-
- Contacteer:
Re: remverlichting en voorgloeien ?
Hello Sander,
Remlichten zijn er later opgebouwd, dat is later pas standaard geworden op trekkers. Als je dus een standaard trekschakelaar monteerd is het zo klaar en net zo "orgineel" als alle anderen.
Gloeien kan die wel, er zit een vlammenwerper in de inlaat.
Groetjes,
René.
Remlichten zijn er later opgebouwd, dat is later pas standaard geworden op trekkers. Als je dus een standaard trekschakelaar monteerd is het zo klaar en net zo "orgineel" als alle anderen.
Gloeien kan die wel, er zit een vlammenwerper in de inlaat.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
Re: remverlichting en voorgloeien ?
Hallo Rene,
Thanks voor je bericht, zal er direct eentje bestellen. Weet je misschien ook of die vlammenwerper er standaard in zit (is dit een zogenaamde Thermostart)? En kan ik daar zelf mee 'prutsen' of zal ik dat toch maar aan de vakman overlaten?
Grtz. Sander
Thanks voor je bericht, zal er direct eentje bestellen. Weet je misschien ook of die vlammenwerper er standaard in zit (is dit een zogenaamde Thermostart)? En kan ik daar zelf mee 'prutsen' of zal ik dat toch maar aan de vakman overlaten?
Grtz. Sander