losdraaien verstuivers

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Hendrik-Jan

losdraaien verstuivers

Bericht door Hendrik-Jan »

Hoi,

gisteren mijn MF35 gestart nadat het brandstofsysteem uit elkaar is geweest. Systeem ontlucht en de trekker dmv slepen gestart. Nu loopt hij alleen bij hogere toerentallen nog niet helemaal lekker. Ik wilde de verstuiveraansluitingen een voor een losdraaien Ik kom er met mijn gereedschap niet bij, alleen bij de voorste. De tank en de uitlaat zitten in de weg. Wat voor sleutel gebruiken jullie hiervoor?

Hendrik-Jan
MF 35 snmy 1962

fergie
Contacteer:

Re: losdraaien verstuivers

Bericht door fergie »

Hello Hendrik-Jan,

Ik heb er geen een dus ik begrijp niet waarom je er niet bij kunt en al helemaal niet dat niemand hier antwoord. Dus even een "bump" naar boven, iemand moet het toch weten ?.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie