In de buurt van Devon in Engeland zit Micheal Thorne.
Micheal Thorne een klein mannetje van ongeveer 70 jaar heeft een van de grootste collectie ferguson werktuigen ter wereld. Een deel van zijn collectie is te zien in ''Ferguson on the Farm 1/2/3'' en in het boek dat hij geschreven heeft:
http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ ... index.html
Hieronder een link naar een foto impressie van de collectie.
http://www.fergusonclub.com/gallery/Alb ... /Album.htm
Echt een tip om te bekijken als je een keer in de buurt bent!!!!
Een tip voor als je in Engeland in de buurt van Devon bent!!
Moderators: Tony, fergie, admin
Een tip voor als je in Engeland in de buurt van Devon bent!!
Massey Ferguson 35x ,Zelfbouw triltand cultivator met schuif, , Grondbakje merk onbekend , Weilandbloter en Gamborini kunstmeststrooier
-
- Contacteer:
Re: Een tip voor als je in Engeland in de buurt van Devon be
Hello Arjen,
Ferguson on the farm is op te delen in spul van Harrold Beer en Michael Thorne, als er verf op zit en goed loopt is het Michael (of Mike). Mike is een beetje een excentireke kerel met soms erg zeldzaam grut en meestal tot in de puntjes verzorgd. Ik ben nog niet bij hem in de buurt geweest maar zoals jij hier schrijft heb ik meer dergelijk positieve geluiden gehoord (voornamelijk in engeland).
Groetjes,
René.
Ferguson on the farm is op te delen in spul van Harrold Beer en Michael Thorne, als er verf op zit en goed loopt is het Michael (of Mike). Mike is een beetje een excentireke kerel met soms erg zeldzaam grut en meestal tot in de puntjes verzorgd. Ik ben nog niet bij hem in de buurt geweest maar zoals jij hier schrijft heb ik meer dergelijk positieve geluiden gehoord (voornamelijk in engeland).
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Re: Een tip voor als je in Engeland in de buurt van Devon be
Hoi,
Ik heb hem al 2 keer bezocht en hij heeft een prachtige verzameling.
Hij heeft vooral zeldzame spullen zoals pre-productiemodellen,4x4,etc.
Gewoon even bellen en een afspraak maken, dit is zeker de moeite waard!
Groetjes,
François
Ik heb hem al 2 keer bezocht en hij heeft een prachtige verzameling.
Hij heeft vooral zeldzame spullen zoals pre-productiemodellen,4x4,etc.
Gewoon even bellen en een afspraak maken, dit is zeker de moeite waard!
Groetjes,
François
Ferguson TEA 20 1954, Ferguson TED 20 1955, Ferguson FF30GV 1958 en Massey-Ferguson 35 (TVO) 1959. Ferguson dorspoulie, originele Ferguson canvas cover A-TE-A68, Ferguson 12-AO-28 ploeg (USA), Ferguson cultivator 9-SKF-20 (Fr.), Ferguson B-JE-A20 earthscoop en Ferguson T-JE-A20 link box