Hallo allemaal
We zijn bezig met onze MF 65. De elektrische installatie is nu aan de beurt, maar ik heb geen elektrischschema. Van een boer in de buurt heb ik een schema van een MF 165 gekregen. Kan ik dat ook gebruiken voor onze 65? De aansluitingen van de spanningsregelaar en dynamo komen overeen. Op de Lucas C 40 dynamo zitten twee aansluitingen,en grote en kleine. kan iemand mij vertellen welke de D en welke de F aansluiting is, want op de dynamo kan ik niks vinden.
Hopelijk kan iemand ons helpen
Groeten Ed
Elektrisch schema MF 65
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: Elektrisch schema MF 65
Hallo Ed.
Om het electrisch schema te vinden moet je even verder kijken op deze site.
Want hij staat er wel op kijk bij techniek, electrische schema's, Verzameling electrische schema's want daar staat wel een schema van en mf 65.
Groeten pietje.
Om het electrisch schema te vinden moet je even verder kijken op deze site.
Want hij staat er wel op kijk bij techniek, electrische schema's, Verzameling electrische schema's want daar staat wel een schema van en mf 65.
Groeten pietje.
Re: Elektrisch schema MF 65
Hallo
Ik heb het schema nu gevonden. Er staat twee schema's, een voor benzine en een voor diesel. De spanningsregelaar is wel anders, maar daar is wel uit te komen.
Hartelijk bedankt
Ed
Ik heb het schema nu gevonden. Er staat twee schema's, een voor benzine en een voor diesel. De spanningsregelaar is wel anders, maar daar is wel uit te komen.
Hartelijk bedankt
Ed