hydroliek

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Stijn

hydroliek

Bericht door Stijn »

halo,

Ik heb 2 vragen in verband met de hydroliek:
-Moeten de bouten die het hydroliekpompdeksel bevestigen op een bepaalde manier afgedicht worden, met loctite of iets anders?
-Moet er zich een O-ring bevinden tussen de overgang van de olieleiding van het hefdeksel en de massa eronder, ik vind het raar dat er zich geen inkeping bevind in het hefdeksel om een O-ring aan te brengen ?

Mvg Stijn De Roo
Ferguson TEF 20 bwjr 1955
Massey Ferguson 65 bwjr 1965

fergie
Contacteer:

Re: hydroliek

Bericht door fergie »

Hello Stijn,

Je hoeft de bouten niet af te dichten. Zorg er wel voor dat de pakking droog blijft tot alle bouten vast zitten, verder geeft dit nooit problemen.

In geval van een latere trekker zit er een O-ring in de cylinder. De pakking deksel/achterbrug is verder alleen een pakking. Ik smeer wel altijd deze pakking licht in aan bijde zijden met vloeibare pakking op de plaats waar de olie leiding zit. Zelfde met de pakking van de pomp.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Stijn

Re: hydroliek

Bericht door Stijn »

Halo,

Bedankt voor de snelle reactie, ik kan nu weer verder.

Mvg Stijn
Ferguson TEF 20 bwjr 1955
Massey Ferguson 65 bwjr 1965

Plaats reactie