hallo
weet iemand ook waar je een pouly kan bestellen voor de dynamo op een ferguson TEF.
of heeft iemand er nog 1 liggen want kan nergens een krijgen.
mvg erik-jan
dynamo TEF
Moderators: Tony, fergie, admin
dynamo TEF
TEF, MF35 3cil, MF 15-8 pers
Re: dynamo TEF
Ik heb in Engeland een poelie besteld voor een Lucas dynamo van een MF35. Deze had een buitendiameter van 73mm. De originele was 102mm. Ik weet niet wat de diameter voor een Tef moet zijn?
groeten Marco
groeten Marco
MF35 3cyl, TeF, Holder ED10, Holder E6, 4x Gravely,Lister,Wolsely,Petter, MF91 harkkeerder, S&S maaibalk, PZgrondbakje, Wifo achterlader,Atlas AL320
-
- Contacteer:
Hello Daar,
Ik heb er vorige winter een gekocht bij HPS. Die paste niet op onze 6V ted maar is wel identiek aan die op m'n tef. Daar zal die tzt dan ook op komen. Voor zover ik me kan herinneren ook niet bijzonder duur.
Groetjes,
René.
Ik heb er vorige winter een gekocht bij HPS. Die paste niet op onze 6V ted maar is wel identiek aan die op m'n tef. Daar zal die tzt dan ook op komen. Voor zover ik me kan herinneren ook niet bijzonder duur.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
hallo
ik had ook een pouly bij HPS besteld maar die past niet die komt verder naar achteren te zitten. heeft iemand er nog 1 liggen van een sloper ofzo??
mvg erik-jan
ik had ook een pouly bij HPS besteld maar die past niet die komt verder naar achteren te zitten. heeft iemand er nog 1 liggen van een sloper ofzo??
mvg erik-jan
TEF, MF35 3cil, MF 15-8 pers