ik ben de nieuwe zuigers van nieuwe veren in elkaar aan het zetten en kom het volgende probleem tegen:
veren zijn netjes genummerd maar de vierde(duaflex ring) is in delen kan iemand mij vertellen welke volgorde er aan gehouden wordt.
klopt het dat er twee ringen bij zijn waar top op staan ook naar boven gemonteerd worden?
zijn er komende periode nog meetings
met vriendelijke groet conrad
duaflex ringen
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: duaflex ringen
Hello Conrad,
De fabrikant even mailen, er hoord een papiertje bij te zitten die beschrijft hoe ze gemonteerd moeten worden. Bij de veren van mijn tef zat ook niets en dat is me destijds gemaild. Echter is die mail geneuveld dus ik kan je even niet helpen. Als er top op staat moet die kant inderdaad naar boven.
Groetjes,
René.
De fabrikant even mailen, er hoord een papiertje bij te zitten die beschrijft hoe ze gemonteerd moeten worden. Bij de veren van mijn tef zat ook niets en dat is me destijds gemaild. Echter is die mail geneuveld dus ik kan je even niet helpen. Als er top op staat moet die kant inderdaad naar boven.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....