hello fergie friends
ik wil me even voorstellen:ik ben conrad van doorn woonachtend in rossum(gld)en ben 35 jaar jong
ben reeds in het bezit van een tef uit 18-11-1955.
Deze trekker stond al 15 jaar stil bij ons in de schuur,het laatst dat we hem gebruikte was de motor olie niet aan te slepen . Daarvoor heeft hij dienst gedaan op de boederij van mijn ooms
mijn vader heeft een leeftijd bereikt waarop hij met mooi weer weer eens op een tef wilde rijden.
We hebben ook een ford dextra maar da's niet z'n favoriet
En naar lang wikke en wegen toch besloten om de terkker te restaureren.(dat doe je toch voor je vader)
en mijn motto is als je het doet doe het goed!!!
naar het een en ander gedemonteerd te hebben was ook duidelijk waar de heftige rook vandaan kwam(kleppen stoter langs geschoven )
inmiddels heb ik jullie site gevonden en als ik deze doorloop komen er meerdere problemen voor waar ik graag nu al iets aan kan doen.
al met al een goede leuke leerzame site
groeten uit rossum city
hallo
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: hallo
Conrad,
Welkom op het forum. Leuk dat je je voorstelt. Weten de forum bezoekers ook wie je bent.
Goed te lezen dat je het forum zo waardeert. Daar doe ik het tenslotte voor.
Heel veel succes nog met het restaureren van je trekker. En als er vragen zijn, weet je dit forum wel weer te vinden.
Welkom op het forum. Leuk dat je je voorstelt. Weten de forum bezoekers ook wie je bent.
Goed te lezen dat je het forum zo waardeert. Daar doe ik het tenslotte voor.
Heel veel succes nog met het restaureren van je trekker. En als er vragen zijn, weet je dit forum wel weer te vinden.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger