Workshop manual Graham.

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Botanicus
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2008 16:27

Workshop manual Graham.

Bericht door Botanicus »

Dag iedereen,

Bij het doorspitten van de manual en m.n. de technisch maten staan 2 kolommen waar ik een vraag over heb. Laten we als voorbeeld nemen de Original Piston skirt Diameter. Staan 2 waarden achter 80.848 en 80.823 mms. Klopt het dat de diameter van de zuiger dus tussen deze 2 waarden moet liggen?
En dan staan er nog twee waarden achter onder de kolom clearance new. 0.178 en 0.127 mms.
Deze waarden staan weer boven de waarden van de Sleeve bore, dus binnenafmeting voering.
Geven de maten 0.178 en 0.127 dan de afmeting aan waar de ruimte tussen de zuiger en de cilinderwand tussen moet liggen?

Ik vraag het liever dan dat ik straks iets verkeerd begrijp.

Groeten Piet.
Botanicus
Ferguson Tef.

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Workshop manual Graham.

Bericht door fergie »

Hello Piet,

Je heb het helemaal door !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie