hallo,even een korte kennismaking,mijn naam is teus de jong,bwjaar"56 en ik woon in giessenburg zh,mijn oldtimerpark bestaat uit een deutz d15,renault r7055 en,daar komen ze, een mf 133 bwjr"69 en een mf 65 bwjr"63.De 133 is mijn eerste trekker,mijn schoonvader heeft er jaren mee geboerd en later heb ik hem over kunnen nemen,hij is in originele ongerestaureerde staat dus er is nog wel wat werk aan de winkel,ik gebruik hem momenteel voor de hobby voor zaken als maaien(met de vingerbalk!)en hooien en sinds kort staat hij ook voor de Kodel&bohm lagedrukpers.de mf 65 is vorig jaar in zeeland van een stoppende akkerbouwer overgenomen,deze is in goede staat ,er moeten nog nieuwe oortjes op en nog wat lakwerk;het is een hoge uitvoerin met cultuurwielen,deze gaan gewisseld worden voor bredere wielen, bandenmaat 12-38
wellicht kan ik voor vragen nog op dit forum terecht,groeten,teus de jong
dag mf fans
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: dag mf fans
Teus,
Welkom op het forum. Voor vragen ben je hier aan het goede adres.
Veel plezier nog met de oude trekkers en geniet ervan.
Welkom op het forum. Voor vragen ben je hier aan het goede adres.
Veel plezier nog met de oude trekkers en geniet ervan.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger