trompet ferguson TEF

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
erik-jan

trompet ferguson TEF

Bericht door erik-jan »

hallo

ik heb een ferguson TEF en ben bezig met die te restaureren.
en zou graag willen weten wat de maat is van de tapeind die de trompet verbind met de achterbrug en waar ik die kan bestellen.

mvg erik-jan

Symen

Re: trompet ferguson TEF

Bericht door Symen »

Er is toch wel iemand in ons midden die een sloper heeft en een paar tapeindjes naar je wil opsturen? Bij deze de oproep! Gr Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

Make time for your hobby!

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Daar,

Dat licht er aan hoeveel hij er moet hebben, een paar heb ik nog wel liggen.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

erik-jan

Bericht door erik-jan »

ik heb er minimaal 10 nodig want zoveel missen er.
maar zijn ze niet nieuw te koop ??
TEF, MF35 3cil, MF 15-8 pers

hans eshuis

Bericht door hans eshuis »

hoi

Zeker zijn ze te koop, maar dat gaat je wel geld kosten 4 pont euro per 2. Plus de verzend kosten.

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories

Probeer het eens bij je mf dealer. Bij onze lagen er nog wat ik het schap, totdat ik er kwam....

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Erik-Jan,

Zie je inbox.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie