Vervangen dichting deksel brandstofpomp 23C

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
abamoto

Vervangen dichting deksel brandstofpomp 23C

Bericht door abamoto »

Goedenavond,

Ik ben toe aan het vervangen van de dichting van het deksel van de brandstofpomp van een standaard dieselmotor 23C (FE35). Ik meen mij te herinneren dat op het oude forum dit haarfijn uitgelegd werd hoe dit moest gebeuren. Ik kan de onderwerpen van het oude forum niet meer vinden. Kan iemand aangeven of die oude berichten nog kunnen gelezen worden. Indien deze tekst niet kan opgerakeld worden graag opgave hoe het met het moet gebeuren. Ik ben namelijk bang dat er iets verschuilft en de motor niet meer aan de praat kan gekregen worden.

mvg

Antoine

fergie
Contacteer:

Re: Vervangen dichting deksel brandstofpomp 23C

Bericht door fergie »

Hello Antione,

Zoeken vraagt ook creativiteit. Even zoeken op pakking en voila : viewtopic.php?f=5&t=942&p=5048&hilit=pakking#p5048

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie