hallo allemaal ik ben gerard van grootheest
ik ben 27 jaar en ben monteur
ik heb veel met massey ferguson gewerkt maar omdat we te weinig tractoren verkochten en een importschap hadden gekregen van minishovels hebben we het dealerschap en magazijn over gedaan aan een collega dealer.
hallo allemaal
Moderators: Tony, fergie, admin
-
hallo allemaal
mf35x,david brown 880 implematic,fristeinf45,schukken maaibalk,mercedes g-klasse 300gd.
-
- Contacteer:
Re: hallo allemaal
Hello Gerard,
Welkom op het forum. Weer een "ex" MF monteur er bij (sjoerd ook). Je hebt ook een fristeinf45 ?. Daar zal wel ergens een spatie tussen moeten maar wat is het voor ding ?.
Groetjes,
René.
Welkom op het forum. Weer een "ex" MF monteur er bij (sjoerd ook). Je hebt ook een fristeinf45 ?. Daar zal wel ergens een spatie tussen moeten maar wat is het voor ding ?.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
- Site Admin
- Contacteer:
Gerard,
Welkom op dit forum. Ik hoop dat je je kennis met de andere forum bezoekers zult delen en zelf ook heel veel kennis zult opdoen hier.
Ik wens je veel plezier op dit forum en ook met onze gemeenschappelijke hobby.
Welkom op dit forum. Ik hoop dat je je kennis met de andere forum bezoekers zult delen en zelf ook heel veel kennis zult opdoen hier.
Ik wens je veel plezier op dit forum en ook met onze gemeenschappelijke hobby.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
hoi
fristein f45 dat is een minishovel
al een oud ding heb hem helemaal opgeknapt
er ligt een 1 cil deutz in en weegt ongeveer 900kg en is 85cm breed
fristein f45 dat is een minishovel
al een oud ding heb hem helemaal opgeknapt
er ligt een 1 cil deutz in en weegt ongeveer 900kg en is 85cm breed
mf35x,david brown 880 implematic,fristeinf45,schukken maaibalk,mercedes g-klasse 300gd.