is het mogelijk om een high lift loader te monteren op een ford dearborn 8n
mvgr kees
feguson bananaloader high lift loader
Moderators: Tony, fergie, admin
-
-
- Contacteer:
Re: feguson bananaloader high lift loader
Hello Kees,
Dat zal vast gaan maar niet zoals het bedoeld is. Je zult dus aanbouwdelen moeten maken en ander leidingwerk. Belangrijk voor de veiligheid is wel dat je de orginele dumpklep gebruikt en of die past in een ffffff...jakkes weet ik niet.
Groetjes,
René.
Dat zal vast gaan maar niet zoals het bedoeld is. Je zult dus aanbouwdelen moeten maken en ander leidingwerk. Belangrijk voor de veiligheid is wel dat je de orginele dumpklep gebruikt en of die past in een ffffff...jakkes weet ik niet.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
het is wel mogelijk
heb vandaag een foto gevonden
maar weet niet wat er allemaal veranderd is aan de tractor
veel onderdelen van een ford dearborn hebben dezelfde boutgaten als de ferguson
de hydraulyk pomp is ook redelijk hetzelfde
heb vandaag een foto gevonden
maar weet niet wat er allemaal veranderd is aan de tractor
veel onderdelen van een ford dearborn hebben dezelfde boutgaten als de ferguson
de hydraulyk pomp is ook redelijk hetzelfde
- Bijlagen
-
- 438045-dearborn-ford2.jpg (54.42 KiB) 3535 keer bekeken
-
hoi
ik heb ook eens een achterbrug van een 8n die ik gesloopt heb wat onderdelen met een ferguson omgewisselt past gewoon. Hef deksel is uitwisselbaar. Dat was een 8n de eerste versie. Alleen de bak weet is zo niet, kijk en vergelijk.
mvg hans eshuis
ik heb ook eens een achterbrug van een 8n die ik gesloopt heb wat onderdelen met een ferguson omgewisselt past gewoon. Hef deksel is uitwisselbaar. Dat was een 8n de eerste versie. Alleen de bak weet is zo niet, kijk en vergelijk.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
volgens de eigenaar van de dearborn op de foto past het allemaal in één keer
mvgr kees
mvgr kees