gegevens plaatjes

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
g bos

gegevens plaatjes

Bericht door g bos »

hallo wisten jullie al dat bij sommige tef tractoren tef 20 dat ik weet kan ook bij andere dat er plaatjes met allemaal gegevens van de trekker er op zitten bij mij is jammmergenoeg overheen gelast ik hoop bij jullie niet

fergie
Contacteer:

Re: gegevens plaatjes

Bericht door fergie »

Hello Gerjan,

Dat weten we. Als de nummers er af zijn gehaald door slijpen of lassen dan is de kans groot dat het om "schroot" import gaat uit bv. duitsland. Om invoer rechten te omzijlen werden de trekkers als schroot ingevoerd maar dan mochten er geen nummer op staan.

Ik zal gerrit vragen of hij deze topic even naar het hoofd forum verplaatst, het hoort hier niet echt thuis.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie