Goedendag beste burgers, boeren en buitenlui !
Mijn naam is Ard en ik ben sinds Zondag 19 aug. de trotse bezitter van een Ferguson TE 20 uit 1947 !
Hij heeft een perkins P3 conversie gehad en moet nu "alleen nog maar" gerestaureerd worden !
De vraag die ik nu heb is: Waar kan ik leidingwerk krijgen voor de inspuitpomp ? De verstuiverleidingen zitten er op maar de rest is nog niet helemaal compleet. Enige tips waar ik terecht kan bij voorkeur in de omgeving van Doetinchem ?
Nog even goed gekeken vanmiddag en ik zoek de leiding die van het huis loopt waar de gasklep (inlaat) in zit naar de voorzijde boven op de inspuitpomp.
Ik zoek ook nog een banjobout voor het brandstoffilterhuis naar de inspuitpomp.
Weet iemand toevallig ook waar die dingen voor zijn die links en rechts onder de as voor zijn ?
Ze zitten onder de spatborden en steken naar achter. (te zien op de foto)
proficiat met de aankoop !
volgens mij zijn dat ijzers voor een speciaal soort werktuig waar misschien geen heflatten voor nodig zijn maar je hebt er wel , of voor stabilisatie stagen om het draaien en keren van de heflatten te verhinderen
ps hoe komt dat je aftakas er uitsteekt ? ik bedoel da je een stukje waar geen draad op is kan zien
groetjes robin vandenheede
Farmall super Cub 1963
Ferguson TED-20 1952
Ferguson TEE-20 1955
Ferguson TED-20 p3 1955
Ford 8N wordt in elkaar gezet
2x Ferguson TEF-20 ( franse trekkers ) 1955
massey ferguson 35 4 cilinder 1964
Ford dorspoulie 8N
mc cormick d430 1959
massey harris pony 820
billens 1 schaar,peecon hefbakje,schoeper