Kleuren MF 35 1962

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Hendrik-Jan

Kleuren MF 35 1962

Bericht door Hendrik-Jan »

Hallo,

Ik ben bezig met het opknappen van een MF 35 type SNMY van 1962.
De kleur zorgt bij mij voor raadsels. Bij het schoonmaken met de hoge drukspuit blijkt dat het blok, accubak en tank een andere kleur heeft dan de de rest. Het lijkt een soort bruin of groen. in ieder geval niet het grijs wat ik op de diverse fotos op de site zie.

Kan dit origineel zijn Mijn schoonvader zegt dat de trekker nooit is gespoten, en hij heeft de tractor destijds nieuw gekocht.

mvgr

Hendrik-Jan

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Beste Hendrik-Jan,

Die kleur is voor mij ook een raadsel. Ik ben al diverse vreemde dingen tegengekomen en gehoort. Dit is echter nieuw voor mij. Heb je een foto of zo? Weet je misschien waar en wannneer je schoonvader de MF35 heeft gekocht? Dan is het misschien wat beter te verklaren.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Hendrik-Jan

Bericht door Hendrik-Jan »

Het raadsel is inmiddels opgelost. Er is tectyl op het blok gespoten wat is ingebrand.

hans eshuis

Bericht door hans eshuis »

hoi

Is het geen amerikaanse, die zijn ook in het groen grijs gelevert.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Plaats reactie