'T is dan wel geen MF maar wel een van de laatsten, MF heeft bij het inlijven van hanomag als eerste de trekker productie de nek om gedraaid dus het heeft er zijdelings wel mee te maken. Toch een stukje film er van voor de liefhebbers van gillende 6-pitters : (click op de foto)

Motor is gereviseerd, de hydroliek bleek achteraf maar 17 liter olie en water te bevatten (ipv bijna 60 !) dus tegen de tijd dat ik dit laatste stukje aan het doen was moet het wel ongeveer aan de kook zijn geweest.... (om nog te zwijgen van het verstopte filter), Was ook te merken aan het schokkerig werken van de hef en verlies aan grip. 'T is een beest van een ding, 4,3 ton echter "slechts" 92 Pk. De ploeg is een cappon (of in iedergeval NL fabrikaat) van een kennis die tevens het stuk maais land ter beschikking stelde. 'T is een zwaar ding met geintregeerde diepwoel poten. Geen idee hoeveel Pk het ding dan vereist, zonder die poten kun je er makkelijk 80Pk + aan kwijt dus mooi voor het doel geschikt hem eens warm te krijgen. Duurde even wel niet zo lang als ik had gedacht voor dit stukkie. De achterwielen zijn later vervangen door hogere en smallere zodat ik nu wel mooi in de voor moet kunnen rijden.
Groetjes,
René.