goedemorgen,
ik had even een vraag betreft het vervangen van een wiellager van het achterwiel. zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit moet aanpakken? zijn er dingen waar ik om moet denken?
ik wil volgende week zaterdag een toertocht rijden.
ik hoor het graag,
Plofke
Wiellager achterwiel
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Hello Plofke,
Welke trekker hebben we het over ? en welk bouwjaar ?
Groetjes,
René
Welke trekker hebben we het over ? en welk bouwjaar ?
Groetjes,
René
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
- Contacteer:
Hello Plofke,
Heb je problemen met de lagers dan, deze (latere) types hebben vet gesmeerde lagers, doorgaans weinig problemen mee. Heb je al eens een paar slagen met de vetspuit gedaan ?.
Groetjes,
René.
Heb je problemen met de lagers dan, deze (latere) types hebben vet gesmeerde lagers, doorgaans weinig problemen mee. Heb je al eens een paar slagen met de vetspuit gedaan ?.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz