Hoi,
Heeft iemand hier wel eens wat besteld ?
http://www.agrilineproducts.com/
Zo ja, hoe was de ervaring ?
Groet,
Wouter
Onderdelen MF
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: Onderdelen MF
hallo Wouter
Daar verloopt alles perfect ,prijzen en kwaliteit is goed.
groeten Valentijn
Daar verloopt alles perfect ,prijzen en kwaliteit is goed.
groeten Valentijn
-
hoi
prijzen en kwaliteit is niet altijd goed b.v het rubben voor het stuur-dachbord past niet.
mvg hans eshuis
prijzen en kwaliteit is niet altijd goed b.v het rubben voor het stuur-dachbord past niet.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
hallo Hans
Ik had er twee besteld en zojuist gaan proberen deze passen perfekt . Dezelde klinknagels erbij als de originele dus kompleet.
Wat scheelt er aan de uwe?
Groeten Valentijn
Ik had er twee besteld en zojuist gaan proberen deze passen perfekt . Dezelde klinknagels erbij als de originele dus kompleet.
Wat scheelt er aan de uwe?
Groeten Valentijn
-
hoi
ik heb het over een rubber dat op het dachbord zit onder het stuur.
Die zit niet vast met klinknagels geloof ik.
mvg hans eshuis
ik heb het over een rubber dat op het dachbord zit onder het stuur.
Die zit niet vast met klinknagels geloof ik.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,