hallo,
vorige maand deed de hef van de 25 het in een keer niet meer. Ik dacht dat dit door het filter kwam, dus heb deze vervangen. Dit was alleen niet de oorzaak.
nou heb ik m´n van de week eens uit elkaar gedraaid en de oorzaak gevonden. het overdrukventiel is kapot. Ik ben ermee al bij de mf dealer geweest, maar deze kan m´n niet meer bestellen.
Weet iemand misschien waar deze nog te krijgen zijn, of kan ik ook een ventiel van een ander model pakken?
Gr Nicki
hydrauliek pomp
Moderators: Tony, fergie, admin
hydrauliek pomp
mf 25 (1952), mortl maaibalk
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: hydrauliek pomp
Beste Nick,
Voor zover ik weet, zijn er geen nieuwe pompen meer te vinden. Imitatie is er ook niet.
Misschien dat er tweede hands iets te krijgen is.
Een andere optie is misschien een los overdruk ventiel ergens tussen te plaatsen.
Voor zover ik weet, zijn er geen nieuwe pompen meer te vinden. Imitatie is er ook niet.
Misschien dat er tweede hands iets te krijgen is.
Een andere optie is misschien een los overdruk ventiel ergens tussen te plaatsen.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
- Contacteer:
Hello Nicki,
Kun je een foto maken van het onderdeel ? En waar het zit ? . Er staan namelijk meer dan een druk klep in het boek.
Groetjes,
René.
Kun je een foto maken van het onderdeel ? En waar het zit ? . Er staan namelijk meer dan een druk klep in het boek.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
hallo,
ik heb geprobeerd een foto te plaatsen, maar het bestand is te groot..
van een kennis heb ik al een nieuw overdruk ventiel gekregen.
hopen dat het daaraan lag.
gr nicki
ik heb geprobeerd een foto te plaatsen, maar het bestand is te groot..
van een kennis heb ik al een nieuw overdruk ventiel gekregen.
hopen dat het daaraan lag.
gr nicki
mf 25 (1952), mortl maaibalk