gasket cilinder liner.

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Botanicus
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2008 16:27

gasket cilinder liner.

Bericht door Botanicus »

Dag,

Bij het verwijderen van de cilindervoeringen van mijn Tef kwam ik flinterdunne koperkleurige, zoals
ik de onderdelenboek omschreven 'cilinder liner gaskets' tegen'.
Waarschijnlijk is dit verstandig om ook te vervangen bij het opnieuw opbouwen van de motor
of is dit overbodig? Zijn deze bij H.Parts te verkrijgen?

Groet,

Piet Breedveld.
Botanicus
Ferguson Tef.

Valentijn
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 01 feb 2009 18:22
Locatie: Rummen Belgie

Re: gasket cilinder liner.

Bericht door Valentijn »

hallo

Deze cilinder liner gaskets zitten tesamen in een voledige motorpakkingset bij HPS .Heb deze namelijk bij de revisie van mijn tef ook vervangen.

MVG Valentijn

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: gasket cilinder liner.

Bericht door fergie »

Hello Piet,

Hoewel je volgens het werkplaats boek deze zou kunnen laten zitten als de bussen blijven zitten zou ik het toch niet wagen ze weer te gebruiken. Als je de bussen er uit hebt gehad zondermeer vervangen en ze zitten inderdaad in de pakking set. Meestal kun je ze ook bij een diesel service bedrijf wel los verkrijgen als je een bus mee neemt voor de maat.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie