timing distributie + brandstofpomp 23c + kromme klepstoter
Moderators: Tony, fergie, admin
timing distributie + brandstofpomp 23c + kromme klepstoter
.
Laatst gewijzigd door Slegh op ma 16 jul 2018 9:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: timing distributie + brandstofpomp 23c + kromme klepstoter
Hello Jan-willem
Oorzaak zou best een timing probleem kunnen zijn geweest, de ketting versleten en die een tandje versprongen ?. I zou voor de zekerheid een nieuwe ketting monteren en eventueel de spannner van een nieuwe sleepschoen voorzien.
Timing van de hele zaak staat wel in het werkplaats handboek en is nogal een verhaal. Ik heb de FAQ alleen geschreven over de pomp omdat dat nogal eens voorkomt.
Groetjes,
René.
Oorzaak zou best een timing probleem kunnen zijn geweest, de ketting versleten en die een tandje versprongen ?. I zou voor de zekerheid een nieuwe ketting monteren en eventueel de spannner van een nieuwe sleepschoen voorzien.
Timing van de hele zaak staat wel in het werkplaats handboek en is nogal een verhaal. Ik heb de FAQ alleen geschreven over de pomp omdat dat nogal eens voorkomt.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....